Reconor Gruppen runder 1 milliard i omsætning og scorer samtidig branchens højeste kundetilfredshed på vigtige parametre

Midt i en tid med Corona, nedlukninger og mangel på arbejdskraft overalt i Danmark har vi, i Reconor Gruppen, formået at vokse forretningen med 20% de sidste 12 måneder. 

Det betyder, at Reconor Gruppen i oktober 2021, nåede over 1 milliard i årlig omsætning. ”Det er vi meget stolte af, og det skyldes i høj grad vores professionelle og dedikerede medarbejdere” indleder Henrik Nordenlund, CEO i Reconor Gruppen. 

Kundetilfredshed i særklasse

”Vi blev selv noget overvældet, da Implement Consulting, som har gennemført kundetilfredshedsundersøgelsen, præsenterede os for resultatet. Begge selskaber scorer højt, hvilket uden sammenligning er langt over branchen og højt i forhold til andre brancher”, afslutter Henrik Nordenlund.

City Container skaber sammenhængskraft på tværs af Danmark

”Vi har gennem de sidste 18 måneder arbejdet fokuseret på implementering af nye taktiske tiltag. Og netop derfor er det med stor glæde, at vi i dag kan se alle indsatserne i reelle tal og udtalelser fra vores kunder”, fortæller administrerende direktør for City Container Nikolaj Meyland-Smith og fortsætter:

”Troen på vores medarbejderes professionalisme, sammenholdt med en flad organisationsstruktur, har styrket samarbejdet på tværs i Danmark. Det kan vi måle i arbejdsglæden og dalende fraværsprocent”.

Hos City Container har vi i særdeleshed styrket ekspertisen indenfor den nye affaldsbekendtgørelse. Der kræver et højt vidensniveau og rådgivning indenfor nye affaldsløsninger. Dette har fastholdt kunder og herigennem kundetilfredsheden markant på følgende parametre: Fleksibilitet, løsninger, kundeservice, ordentlighed samt miljø og sikkerhed.  

Den store forskel med City Container er deres grad af viden og rådgivning. Medarbejderne forstår vores udfordringer, og er løsningsorienteret.”

”City Container er top professionelle og jeg er helt tryg ved at gøre forretning med dem. De besidder de rette kompetencer og der er altid styr på leverancen.”

Norrecco vil gøre en forskel ved at reducere samfundets forbrug af naturlige råstoffer på en bæredygtig måde

“Gennem de sidste fire år har compliance, code of conduct og vores arbejde med at byde proaktivt ind på den miljøpolitiske dagsorden været centralt for os i Norrecco, og vi kan i dag se resultaterne af den indsats, som alle medarbejdere har bidraget til” fortæller Karsten Ludvigsen, administrerende direktør i Norrecco.

Hos Norrecco er vi stolte af at score højt på vores kompetencer, know-how og viden om den miljøpolitiske agenda. Det er netop et udtryk for vores stærke DNA, som er skabt gennem tiltrækning og udvikling af medarbejdere. Dette har åbnet mulighed for samarbejdsrelationer og initieret en række konkrete udviklingsprojekter, hvor bæredygtig genanvendelse er i fokus.

”Norreccos stærkeste kompetence er deres viden og forpligtigelse til at løse en opgave.”

”For os, er det den personlige service i øjenhøjde, og at Norreccos medarbejdere er åbne overfor at tænke nye veje, uanset opgavens omfang, der gør den store forskel.”

Afhentningsformular